Turkije - Reisverslagen van Elanur Gunduzlu - WaarBenJij.nu Turkije - Reisverslagen van Elanur Gunduzlu - WaarBenJij.nu

Turkije

Hoi allemaal,

Ik ben in Turkije geweest vet cool. Ik schrijf over de natuur.Morgen ga ik naar Duitsland. Daar vertel ik meer over in de volgende spot. Maar nu eerst over Turkije. Nou daar is veel mooie natuur! Echt een aanrader van de Natuur. Geen shade en in Istanbul lekkere ijs. Maar wel opletten bij de hitte het is wel 23 Graden Celcius. Wil je nog een mop horen dat ik van iemand hoorde (Over de Natuur) Waarom drikt de boom water? Zodat die geen honger krijgt!!


Liefs, Elanur
Chek jullie Laterzzzzzzzzzz

Recente Reisverslagen:

Elanur

Hoi Allemaal, ik ben ooit in Europa naar landen gegaan Duitsland Nederland Belgie en noem maar op. IK heb geschreven over het natuur en wil het delen. Als ik naar een ander land ga dan schrijf ik wel ( met foto's) Veel lees plezier over de Europese Natuur Liefs, Elanur

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1853

Voorgaande reizen:

18 April 2013 - 18 April 2013

Duitsland (Europa)

17 April 2013 - 17 April 2013

Turkije

Landen bezocht: