Duitsland (Europa) - Reisverslagen van Elanur Gunduzlu - WaarBenJij.nu Duitsland (Europa) - Reisverslagen van Elanur Gunduzlu - WaarBenJij.nu

Duitsland (Europa)

Hoi allemaal!,

Ik ben vandaag naar Duitsland gegaan voor de Natuur omdat ik de Wereld Natuur Fonds wil helpen. Was echt super maar ik vond wel een beetje weinig gras in de straten. Duitsland is een echte Aanrader. Lekkere Eten. Daarom dacht ik Laat ik het in me dagboek Schrijven. Nou erg gebeurde dit: Ik zat te wandelen in Het bos en toen. Een dier kwam op me. Geen Hond Maar een Rode Vos. Ik schrok niet want ik hou van dieren in de natuur :P maar tog ga een keer in de bos in Duitsland in FrankFurt


Veel Liefs,

Elanur Chek je laterzzz

Recente Reisverslagen:

Elanur

Hoi Allemaal, ik ben ooit in Europa naar landen gegaan Duitsland Nederland Belgie en noem maar op. IK heb geschreven over het natuur en wil het delen. Als ik naar een ander land ga dan schrijf ik wel ( met foto's) Veel lees plezier over de Europese Natuur Liefs, Elanur

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1857

Voorgaande reizen:

18 April 2013 - 18 April 2013

Duitsland (Europa)

17 April 2013 - 17 April 2013

Turkije

Landen bezocht: